divendres, 22 d’agost del 2008

PAUL MCCARNEY CONDEMNA EN UN ANUNCI LA PESCA

Un anunci protagonitzat per Paul McCartney i aparegut aquest cap de setmana en diaris i revistes d'Estats Units ha provocat moltes protestes de la indústria pequera, ja que en ell es mostra contrari al consum de peix.
L'anunci forma part d'una campanya de l'actiu grup de defensa dels animals PETA. En el seu encapçalament, apareix la frase "Hola, sóc Paul McCartney i sóc vegetarià", l'ex-beatle duu una samarreta en la qual es pot llegir el lema "Eat no meat" (no mengis carn).
En el mateix anunci Paul argumenta: "Fa molts anys, estava pescant i tal i com l'estava devanant em vaig dir a mi mateix -l'estic matant només pel plaer que em donarà-. I alguna cosa dins meu va fer un click.
Em vaig adonar mentre el peix s'0fegava, que la seva vida és tan important per a ell com la meva per a mi".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada